Wsparcie Komisji Europejskiej dla produkcji tej publikacji nie oznacza poparcia dla zawartości, która odzwierciedla tylko poglądy autorów, i Komisja nie może być pociągnięta do odpowiedzialności za jakiekolwiek wykorzystanie informacji zawartych w niej.
The support of the European Commission for the production of this publication does not imply endorsement of the contents, which reflect only the views of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use of the information contained therein.
E-mocje na pełnych obrotach
DigiCycle
Korzyści w pracy trenerskiej / Benefits in coaching work
Indywidualizacja planu treningowego
Analiza danych i monitorowanie postępów
Wykorzystanie elementów grywalizacji do podnoszenia motywacji zawodników.
Bezpieczna alternatywa treningow
Narzędzie do nauczania technik jazdy, strategii wyścigowych
Individualization of the training plan
Data analysis and progress monitoring
Use of gamification elements to increase athletes' motivation.
Safe training alternative
Tool for teaching riding techniques, racing strategies
Kluczowe korzyści płynące z e-kolarstwa / Key benefits of e-cycling
Dostępność - E-kolarstwo jest dostępne dla wszystkich, niezależnie od umiejętności czy ograniczeń zdrowotnych. Symulatory i aplikacje pozwalają na trening w domu.
Bezpieczeństwo - Treningi w środowisku wirtualnym są bezpieczne, bez zagrożeń związanych z jazdą po drogach publicznych.
Motywacja - Grywalizacja zwiększa zaangażowanie poprzez interaktywne wyzwania i rywalizację.
Personalizacja - Możliwość dostosowania treningów do indywidualnych potrzeb użytkownika
Korzyści zdrowotne - Regularne e-kolarstwo poprawia kondycję sercowo-naczyniową, siłę mięśniową i ogólne samopoczucie.
Accessibility - E-cycling is accessible to everyone, regardless of skill level or health limitations.
Simulators and apps allow for training at home.
Safety - Training in a virtual environment is safe, without the risks associated with riding on public roads.
Motivation - Gamification increases engagement through interactive challenges and competition.
Personalization - The ability to tailor workouts to individual user needs.
Health benefits - Regular e-cycling improves cardiovascular fitness, muscle strength, and overall well-being.
DigiCycle to więcej niż sport – to społeczność, edukacja i rozwój. Nasze działania są zgodne z priorytetami Unii Europejskiej w zakresie zdrowia, aktywności fizycznej i innowacyjności. Dołącz do nas w tworzeniu przyszłości kolarstwa, gdzie każdy ma szansę na rozwój, radość z jazdy i bycie częścią inspirującej społeczności.
DigiCycle is more than just a sport – it's a community, education, and development. Our activities are aligned with the European Union's priorities in health, physical activity, and innovation. Join us in shaping the future of cycling, where everyone has the opportunity for development, joy from riding, and being part of an inspiring community.
Założenia – trzy główne filary / Assumptions - three main pillars
Popularyzacja kolarstwa wśród młodych - zachęcenie młodszych pokoleń do aktywności fizycznej przez innowacyjne połączenie sportu z technologią. DigiCycle stwarza możliwości dla dzieci i młodzieży, aby odkrywać pasję do kolarstwa w atrakcyjny i nowoczesny sposób.
Promotion of cycling among the youth - encouraging younger generations to engage in physical activity through an innovative combination of sport and technology. DigiCycle creates opportunities for children and teenagers to discover a passion for cycling in an attractive and modern way.
Integracja społeczna - DigiCycle dąży do zwiększenia udziału w kolarstwie osób z różnych środowisk, w tym wykluczonych i niedostatecznie reprezentowanych grup. Wierzymy, że kolarstwo cyfrowe może być narzędziem promującym równość i integrację społeczną.
Social integration - DigiCycle aims to increase participation in cycling among people from various backgrounds, including those who are marginalized and underrepresented. We believe that digital cycling can be a tool to promote equality and social integration.
Wykorzystanie innowacji cyfrowych - Projekt wykorzystuje najnowsze technologie do zwiększenia atrakcyjności kolarstwa. Cel ten realizowany jest poprzez zastosowanie symulatorów, aplikacji mobilnych i platform e-sportowych, co pozwala na angażowanie uczestników na różnych poziomach umiejętności i zainteresowań.
Utilization of digital innovations - The project utilizes the latest technologies to enhance the appeal of cycling. This goal is achieved through the use of simulators, mobile apps, and e-sports platforms, which allow for engaging participants at various skill levels and interests.
Świat DigiCycle / DigiCycle World
Projekt "Digital Innovation in Cycling", jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie połączenia sportu z nowoczesną technologią. Otwiera nowe horyzonty dla pasjonatów kolarstwa oraz tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tym sportem.
The "Digital Innovation in Cycling" project is a response to the growing demand for integrating sport with modern technology. It opens new horizons for cycling enthusiasts and those who are just beginning their journey with this sport.
Idea projektu / the idea of the project
Projekt DigiCycle, realizowany przy wsparciu programu Erasmus+, jest wynikiem współpracy międzynarodowych federacji kolarskich i organizacji, które podzielają wizję promowania zdrowego trybu życia poprzez innowacyjne rozwiązania technologiczne. Naszą misją jest wykorzystanie gamingu i e-sportu do popularyzacji kolarstwa, a także inspiracja młodych ludzi do aktywności fizycznej.
The DigiCycle project, implemented with the support of the Erasmus+ program, is the result of collaboration between international cycling federations and organizations that share the vision of promoting a healthy lifestyle through innovative technological solutions. Our mission is to use gaming and e-sports to popularize cycling and to inspire young people to engage in physical activity.